egutegia EGUTEGIA jantokia JANTOKIKO MENUA argazkiak ARGAZKIAK bideoak BIDEOAK kontaktua KONTAKTUA
Hemen zaude: Traña-Matiena Eskola / Zerbitzuak

ikastetxea Zerbitzuak

Zentruak eskaintzen dituen serbitzuak:

Administrazioa

Haur Hezkuntzako eraikinaren erdialdean dago kokatua. Bertan idazkaritza, ikasketaburutza eta zuzendaritza daude. Jantokiko arduraduna ere leku berdinean kokatzen da.

Idazkaritzan ikastetxearen inguruko informazioa jasotzeaz gain, hainbat tramite egin daitezke, hala nola: matrikulak, bekak, ziurtagiriak, eskaerak, etab.

FAMILIENTZAKO ARRETA ORDUTEGIA:

Jantokia

Traña-Matiena Eskolako jantokia kudeaketa zuzenekoa da eta Abadiñoko institutuarekin partekatzen da. Eurest enpresak prestatu eta ekartzen du bazkaria. Gaur egun bi txanda egiten dira, lehena, 12:30ean, Haur eta Lehen Hezkuntzarako, eta, bigarrena, 13:30ean, Bigarren Hezkuntzarako.

JANTOKIKO ORDUTEGIA:

Jantoki zerbitzua 12:30etik 15:00etara.

Bazkaldu ondoren, arratsaldeko eskolak hasi arte, ikasleak kirolgunean (euria denean frontoi edo kiroldegian), liburuan edota informatika gelan egoten dira.

Liburutegia

Eskola orduetako ohiko erabileraz gain, 13:30etik 14:45era irekita dago jantokiko ikasleentzat.

Telefonoa: 946 814 775

© 2016. CEIP Traña-Matiena HLHI. Legal oharra.